Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Thursday, November 6, 2014

Aku Mampu

Keheningan malam yang membawa kepada siang
Berlaku satu putaran yang berulang-ulang
Menyingkap di luar jendela
Mataku masih terpana akan keajaiban dunia


Seolah-olah dunia berhenti seketika
Hanya masa untuk aku dan Dia
Air mata mula ikut jejak..
Aku bagaikan objek pegun yang terpaku di situ


Kerna aku tak mampu buat apa-apa
Aku masih mencari fitrah aku sebagai hamba
Aku hamba yang hina
Hamba yang masih di bawah ajakan nafsu
Serta godaan Syaitonirrojim


Aku sedar tapi hakikatnya.. aku masih tak mampu...
Aku masih tak kuat..
Pinjamkan aku kekuatan itu Ya Robb..
Walau sekelumit rasa dan tenaga...
Ya Robb pinjamkan aku kekuatan itu..


Ya Robb
Pinjamkan aku
Kerna aku juga adalah pinjaman dari-Mu...


-CN


0 comments:

Post a Comment